Co brigádníkům v telemarketingu vadí:
Proveon pracuje pro obrovské mezinárodní firmy, které si zakládají na určitých standardech zákaznického servisu, který se musí za každých okolností dodržovat. Schopnost dovézt operátory k takovému servisu je jedním z důvodů, proč si naši klienti, jako jsou mobilní operátoři, banky a pojišťovny přednostně vybírají zaměstnance z řad našich operátorů. Ví, že už znají produkt, firemní kulturu a úroveň firmy. Spolu se získáním certifikátu prodejce dané firmy je toto jeden z hlavních důvodů, proč u nás operátoři hledají práci. Získají praxi a zároveň si otevřou dveře do firem, kde by chtěli pracovat po studiích na vyšších postech.
Daná struktura hovoru se opět odvíjí od daných standardů klientů. Jedná se o strukturu, která zajistí, že celý hovor je proveden profesionálně, aby podpořil loajalitu zákazníka k firmě a případně dovedl zákazníka k využívání dalších služeb, které daná firma nabízí. Každý hovor je monitorován a kontrolován pro zabezpečení této kvality. Proveon neprodává nesmyslné produkty, jako jsou hrnce za 50 000 Kč, drahé knihy apod. Jsme profesionální call centrum, které pracuje pro banky, pojišťovny a mobilní operátory, a tudíž nabízíme pouze seriozní produkty, které si mnozí lidé chtějí koupit, ale shánění jednotlivých informací o daných produktech je zdlouhavé a matoucí. Naši operátoři jsou během krátkého hovoru schopni vysvětlit veškeré informace o samotném produktu, jeho výhodách a využití.
Práce v call centru je opravdu z velké části prodej. Jako každá firma, která chce prosperovat, i Proveon je orientován nejen na spokojenost zákazníka, ale i na výsledky. V Proveonu máme vypracovaný systém školení a vzdělávání, který má zajistit, aby se operátoři neustále vzdělávali a těchto výsledků pak mohli snadno dosáhnout. To, jestli někdo považuje produkty pojišťovnictví a mobilních operátorů za výhodné, je u každého zákazníka individuální. Od toho jsou zde operátoři, aby daný produkt do detailu vysvětlili a zjistili, jestli je to pro daného zákazníka výhodné, a nebo ne. Veškeré produkty a služby, které nabízíme, je možné také zrušit, a proto zde vidíme minimální komplikace na straně zákazníka.
Další odpovědi najdete v článku Brigáda v call centru není tak špatná, jak se zdá.