ste nabeton rozhodnutí dopřát svým zákazníkům skutečnou péči a ne pouze napudrované sliby? Pozor, tohle bude vyšší dívčí, koblížek ani klíčenka stačit nebude. Martin Bazala, ředitel společnosti RAYNET, vám ukáže, jak nabrat správný směr v budování vztahů se zákazníky.
„Dělat obchod systematicky. Mít čistý stůl. Dopředu vědět, kolik vydělám. To všechno… (chvíle napětí) ... jde. Jenže to nestačí. Dnes vyhrávají ti, kteří zákazníkům jen neprodávají, ale kteří o ně skutečně pečují.” Martin Bazala |
Co si z přednášky odnesete?
- Propisku
- Jak (si) vyhrát v péči o zákazníky
- Proč se chcete zákazníkům raději dostávat do hlavy než do peněženky
- Zkušenosti a rady přímo z první linie
Komu je seminář určen?
- Těm, kteří řídí nebo budují byznys
- Každému, kdo přichází do styku se zákazníkem
- Všem, které zajímá poskytování služby se skvělým zákaznickým zážitkem
Účast na semináři je zdarma, registrujte se prosím zde.