Krátce o UNIFERu se dočtete zde.
„Výroba loga byla docela tvrdý oříšek. V UNIFERu se totiž nezaměřujeme jen na jednu cílovou skupinu. Naše logo musí oslovit jak mladé a kreativní studenty, tak seriózní firmy a nejlépe i státní sféru. Museli jsme tedy dělat hodně kompromisů,“ říká tvůrce loga Thomas Musil. Po dlouhých měsících a desítkách variant log se hlavní tváří UNIFERu stal zelený chameleon vykukující z černého pozadí.
Nestrkáme hlavu do písku, volíme nový úhel pohledu
Všechny marketingové agentury ví, že důležitou roli v oslovení klientů hrají i barvy. Většina firem využívá ve svém logu jen dvě základní barvy. Tak tomu je i v UNIFERu. Zelená, coby studená barva, symbolizuje mladickou svěžest, růst a prestiž. Černá, spadající do barev teplých, bývá symbolem pro nadčasovost a sofistikovanost. Společně tvoří ideální celek, který koresponduje s hlavním cílem UNIFERu – studenti zde mohou kariérně a osobnostně růst a firmy získávají kvalitní řešení projektů na vysoké úrovni.
Dlouhá cesta
„Logem jsme chtěli konkurenci ukázat, že naše nápady jsou kreativní a naši studenti schopni vytvářet neotřelé a inovativní marketingové nástroje,“ vysvětluje poslání loga vedoucí marketingového oddělení Kamil Pavlíček.
UNIFER / Monika Bukáčková